onsdag 25. desember 2019

God jul


Riktig god onsdag :)
Håper du hadde en flott julekveld igår ♥
Her kommer jeg med en liten steg for steg.


Du trenger en papirpose, kartong og mønsterpapir.


Posen kuttes ned til 14 cm.


Så trenger du 1 stk; 13x15 cm
og 1 stk; 13x20 cm, preg denne på 5 cm.


Jeg runder hjørnene på "flippen" du har på den lengste kartongen.


Ha på teip, 
eller lim på papirposen og lim denne på kartongen.


Da har du en pose som er klar for mønsterpapir.


Så trenger du 1 stk; 6x30 cm, preg på 15 cm.
og 1 stk 6x9,5 cm, preg denne på 1 cm på hver side.


Jeg klipper vekk litt av hjørnene på den lille biten.
Da limes den penere på.


Lim de to bitene sammen,
og du får ett bånd.


Ha på mønsterpapir,
og du er klar for å pynte :)





Og slik ble min pose,
når den var ferdig :)


Jeg brukte en kvistpunch fra Martha Stewart,
men du kan bruke denne diesen fra Papirdesign :)


Ha en flott onsdag,
klem fra Maya




 
Verktøy: Kort & Godt - Die 269 God jul. Martha Stewart - Kvist punch.
Pynt: Kort & Godt - Bær. Unknown - Kongler, Kakeserviett. 
Annet: Alle kanter er svertet med Distress ink Walnut Stain.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar