fredag 5. april 2019

Søt paraply fra Heartfelt





Riktig god Fredag!



I dag har jeg kost meg med maling av motiv med Zig Clean vannfarger.

Den flotte paraplyen kommer fra Heartfelt.

Her har jeg stemplet med Versafine Clear Fantasia på akvarellark,
 og malt motivet før jeg stanset det ut.

Versafine Clear har en bedre stempelpute og trykker så fint,
selv på akvarellark som det er litt tekstur i.

Denne paraplyen er også nydelig i vellum.

Til slutt monterte jeg den på en flott ramme,
 som også kommer fra Heartfelt.

Pyntet med noen blomster i vellum fra samme serie,
og paljetter fra Kort & Godt.








Rammen har jeg stanset ut tre ganger og limt oppå hverandre med 3D puter.
Det gir en flott dybde i motivet.









Her ser du Lush Lilac blomsten laget av vellum,
stemplet og embosset med tinsel fra Ranger.
Det hvite i midten på blomsten er staymens fra Heartfelt.







Inne i kortet har jeg valgt motiv fra samme stempelsett.
Teksten er en dies fra Papirdesign.
























Ønsker alle en riktig god og kreativ helg.
Lykke til med ditt neste prosjekt.



Klem fra Kristin




-MATERIALLISTE-

Bazzil: Coconut Swirl,
Akvarellark: Fabriano
Embossingpulver: Ranger Purple Tinsel
Zig Clean Colour Brush: Farge Deep Violet 084, Light green 041, Emerald green 048,
                                         May green 047, Lemon ÿellow 051 gul, Purple 082 (inne i kortet) 
                             Eyelet Frames Die,  
                             Papirdesign Dagen er din.
Paljetter: Kort og Godt lilla blomst
Stamens: Heartfelt




1 kommentar:

  1. Oi, dette var flott! Så herlig ramme og ikke minst blomster/paraply :)

    SvarSlett