fredag 26. april 2019

Banner-kort til Baby

Noen flere enn meg som har gått litt surr i dagene? Påsken har gjerne den effekten, i alle fall på meg :D I dag er det i alle fall fredag og da er det tid for nytt innlegg i bloggen vår. Jeg er så heldig å ha blitt tante for femte gang og denne gangen har jeg laget ett banner-kort :)




Alle arkene jeg har brukt er fra Papirdesign, Velkommen lille venn-serien. Det fine med dette banneret er at du kan bruke stjerner, hjerter, sirkler og andre dies med spesielle former. Bokstavene har jeg skrevet ut på kopiark fra skriver og klippet ut.


Som base har jeg valgt ett beige ark som jeg følte gikk bra sammen med alle mønsterarkene. Jeg har brukt den største dies i settet slik at banneret blir så stort som mulig. Mønsterarkene har jeg stanset ut i hakket mindre størrelse.


På "baksiden" av banneret skåret jeg ut fine tekster og brunet kantene. Lot den midterste delen være kun med mønsterark slik at jeg har plass til en personlig tekst. Så har jeg punchet hull i toppen og tatt i bånd, pass på å gi med nok bånd så foreldrene kan henge det opp ved første anledning ;)






Til slutt pyntet jeg kun det første bannerflagget med blomster, perler og figurknapper. En liten vri til ett vanlig babyshower-, navnefest- eller dåpskort. Ett annet tips er å ha med bilder av barnet på baksidene så det blir ekstra personlig :)

Takk for at du tittet innom. Happy Scrapping :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar