fredag 8. mars 2019

Mermaid Kort

Flere enn meg som er lei snø, regn og grått vær? Jeg tipper mange av oss har krøpet til scrappestedet og rømt inn i verden med sol og blomster, det har i alle fall jeg. Jeg fant noen ark jeg har helt glemt at jeg har kjøpt og bestemte meg for å lage ett havfruekort. Håper dere liker det :)



Jeg utfordret meg selv til å ikke bruke noen stempler eller dies. Jeg har en tendens til å bruke mye av dette og derfor ville jeg prøve noe nytt.



Arkene jeg har brukt er fra Pion Design - Legends of the Sea. Serien har også ark som passer perfekt til piratkort. Bazzilarket jeg har brukt er Whirlpool da jeg syns dette fikk frem blåtonene på den beste måten. 




Som en liten finish har jeg pyntet med perler i forskjellige størrelser og farger jeg syns passet til kortet og i tillegg brunet jeg kanter for å få en litt vintage utseende.



Takk for at du tittet innom. Jeg håper du, som meg, har fått litt inspirasjon til å prøve cosmic shimmer. :) Happy Scrapping!


Klem - Britt Anita

Materialliste:
Lim
Bazzil
Mønsterark
Perler
Distress Ink


1 kommentar:

  1. Nice. Yes, loads of pretty patterned papers here too. Why not use it up. Love that mermaid. Hugz

    SvarSlett