onsdag 13. mars 2019

Clean and simple kort til Konfirmanten - tutorial

Hei, Graciela her 

I går fikk jeg noen av de nye stempler  og dies fra kort og godt, og med en gang jeg så dem fikk jeg en ide. 
Før har jeg brukt partial diecuting, du kan se et kort HER, men nå måtte jeg også prøve meg på stempling etter kutting. 
Tre av våres fire jenter er allerede blitt konfirmant, og en ting som gikk igjen, var at de ville ha enkle kort, 
så dette clean and simple kort, vil nok en konfirmant like. 


Følte at blomstene gjorde så mye at jeg ville ikke ha mer pynt eller mye annet som skjedde rundt dem. 

Her tatt bilder i tilfelle du har lyst til å prøve deg fram. 

1- det først du må gjøre er å plassere dies der du vil at de skal være, deretter, lager du sandwich i maskinen din, uten at hele diesen skal være mellom platene. På denne måte kutter bare en del og den andre ikke. 


2- etterpå har jeg brukt saks og en skalpell til å ta vekk de som ikke ble kuttet for at blomstene skal komme bedre fram. 
     3- neste stepp er å stemple blomstene på.

 

     4- har fargelagt enkelt med bare en farge, har brukt zig clean real brushes. 


Har valgt å bruke et enkelt konfirmant stempel, denne er i en av de nye stempler plater fra kort og godt, og den er bare nydelig og elegant på en gang. 


Har hatt halve perler i midten av blomstene. 





Materiell liste: 
Stempler og dies: stempler og dies tekst stempel 

Håper du likte kortet og at du fikk lyst til å prøve deg på, er du noe du lurer på, 
ikke nøl med spørre så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. 

Husk at du enda har litt tid til å bli med på våres utfordring, 
du finner den HER, gleder meg til å se hva dere lager! 

Graciela 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar