tirsdag 5. februar 2019

Restepapir....gullgruve!

Hei, Graciela her, vet ikke dere, men jeg sparer alltid  på alle papir rester, og ja det blir mange etter hvert, men jeg har delt dem i plastisk lommer sortert etter farger, samt  en til mønster ark og en til spesielt papir som glitter, sølv, osv.

Med mønster ark er det sånn at når jeg kjøper dem er de sååå nydelige at jeg sparer hvert eneste rest, når jeg først bestemmer meg for å bruke den....ja jeg har mange ark som er veldig gamle, fordi jeg ikke finner riktige prosjekt enda hihi

Vel  tilbake til reste papirene mine, jeg hadde et liten reste papir fra BO Bunny som er bare så søt, og den måtte brukes fornuftig! så det ble sånn at det ble to kort av den. Herlig!!





Har klippet de små figurene og limt dem med 3d puter. 






Enkle kort som er herlig å ha liggendes, og ikke minst herlig å bruke opp reste papirene! 

Er det noe du lurer på, spør gjerne så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. 


Materiell liste: 
Ark Bo bunny little moments 
Stempler Kort og godt M-389  M-295 
Pynt Perler  Nuvo crystal drops 

                                                                           Graciela





2 kommentarer:

  1. Flott bruk av en liten rest :-) e ble kjempefine begge to:-) Og papiret var supersøtt.

    SvarSlett
  2. tusen takk :) vanskelig når en blir så glad i disse små reste papirene :)

    SvarSlett