onsdag 20. februar 2019

Lommekort :)


Det er onsdag,
og det betyr ny steg for steg :)


Idag skal jeg vise dere hvordan jeg enkelt lager ett "lommekort" 
Jeg starter med å stanse ut tre stykker av den største diesen.
To av disse blir selve kortet,
og den ene bruker jeg deler av.


Så lager jeg en brettekant på 1 av disse formene.


Dette blir fronten på kortet.


Så skjærer jeg av ene siden på "dele-biten"


Denne delen, limes på toppen av det som skal bli baksiden på kortet.


Her har jeg limt på dele-biten,
og satt på foam-tape.


Så fester jeg fronten på kortet.



Og limer dele-biten på flappen på fronten.
Og kortet er klart til å pyntes :)



Og slik ble mitt kort .)


Fantastisk motiv fra Penny Black!



Ha en strålende dag,
klem fra Maya



Stempler: Penny Black - Full of glee
Tekster: Kort & Godt - Til en fantastisk venn, Du er unik M394. Papirdesign - Hvis jeg måtte.

Verktøy: Kort & Godt - Die 222, Die 175.
Pynt: Kort & Godt - Perler. Hug Snug- Bånd
Annet: Alle kanter er svertet med Distress Ink Stormy Sky.
Medium: Kuretake - Zig clean colour real brush Tusjer.
Farger: Blue - 034. Green - 043. Yellow - 055,054. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar