fredag 2. november 2018

Heartfelt Creations Julekort av Britt Anita

Hei igjen alle sammen :) Jeg kjøpte meg Dove Blender pennen fra Scrappiness og har blitt helt hekta. Jeg har fargelagt julemotiver og satt sammen til ett glitrende julekort :)




Jeg har brukt till forskjellige dies og stempler fra Heartfelt Creations, dem er fra seriene Merry and Bright, O Holy Night og Celebrate the Season. Arkene er fra Snow Kissed.



Jeg har fargelagt motivene med distress ink og dove blender penn. Til slutt har jeg strøket over med Glitter Kiss - Frosty Sparkle Kiss, for å gi motivene ett glitrende utseende. Noen av motivene er embosset med svart farge, porten har jeg brukt copper tinsel - igjen for å gi litt ekstra glitter ;)



Jeg har valgt å lage en sideåpning i kortet slik at man får følelsen av å åpne porten. Har brukt magneter, da holder kortet holder seg sammen.



Magnetene har jeg gjemt under juleornamentet som er bygget opp med limputer og til slutt har jeg laget ett skrivefelt på venstre side. Nå kan julen komme :D

Takk for at du tittet innom. Jeg håper du har fått litt inspirasjon til ditt neste prosjekt. Om du lurer å noe eller har noen spørsmål svarer jeg så fort jeg kan :) Happy Scrapping!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar