onsdag 7. november 2018

Dobbel dose sjokolade!

God onsdag til deg!
Her kommer en enkel steg for steg,
for en dobbel dose sjokolade :)
*******************
Redigert!
Jeg har funnet ut att den sjokoladen jeg har gått ut ifra er utgått!!
Jeg har gått ut fra målene til 100 grams freia melkesjokolade,
og den er byttet ut med 60 grams freia melkesjokolade.

Lager du denne etter orginale mål, passer Kex sjokolade i denne.
Men jeg legger ved mål, så du kan lage den til 60 grams freia melkesjokolade :)


Du trenger 2 stk. kartong i størrelsen 19 x 21,5 cm (Denne passer til Kex)
*****************
Du trenger 2 stk. kartong i 15 x 20 cm (60 grams melkesjokolade)


Disse preger du slik;
2 - 10 - 11 cm
og
1 - 2 cm på begge sider.
********************
Disse preger du slik;
2 - 8 - 9 cm
Og
1 - 2 cm på begge sider



Klippes så de ser slik ut.


Så kan du om du vil, punche en pyntekant på ene siden.


Lim de sammen, og du vil ha to som ser slik ut :)
Ta lim på den ene av "flappene".
Og lim den sammen med den andre.


Da har du en dobbel sjokolade gaveeske.


Stempler tekster på panelene før jeg limer de på.


Så limer jeg på bånd, før jeg limer på mønsterpapir.
Og du er klar for å pynte :)


Og slik ble min, ferdig :)


Enkel forside,
ettersom jeg synes snømannen er så fin :)


Plass til å skrive en julehilsen ved siden av snømannen :)


Ha en super dag,
klem fra Maya






 
Tekst: Kort & Godt - God jul, Håndlaget M367. Varme juleønsker, til deg M368. Papirdesign - Juleklemmer 

Papir: Bazzill - White. Maja Design - I wish
Pynt: Hug snug - Ribbon. Papirdesign - Dots.
Annet: Alle kanter er svertet med Distress ink Walnut stain, Båndet er farget med Distress ink Aged mahogany.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar