torsdag 22. november 2018

Flytting av butikken i Sarpsborg


Scrappiness flytter fysisk butikk!!

5/1 2019 kl 10.00

åpner jeg butikken i nye, trivelige lokaler hjemme på låven. 2 min fra avkjøring 5 Årum på E6, 111 mot Fredrikstad, Vesten Vestre 2. Det vil stå skilt ved 111, så ikke vanskelig å finne fram. Det er stor parkeringsplass og gratis😊

Design Teamet og de andre Scrappiness jentene er på plass og det blir mange demoer, gode tilbud, utlodning med mange flotte premier og vi serverer kake😊



22/12 2018 blir siste dagen jeg har åpent i butikken i Sarpsborg.



Nettbutikken vil være åpen som vanlig.

Vi gleder oss til å se dere i nye butikken

Klem Lone, Karianne og Elin 



2 kommentarer:

  1. Jeg trenger nok litt mer detaljert beskrivelse, eller en adresse så kan jeg bruke GPS. Du ække kvitt meg vettu...

    SvarSlett
    Svar
    1. Vesten Vestre 2, 1659 Torp

      Slett