mandag 13. august 2018

Hode over vannet, journal og vannfarger

Ikke mitt beste verk, men det var deilig med et avbrekk til å leke litt.
Kan være jeg går tilbake til denne siden, for å pynte litt.
Mine art journals er ikke kun fylt med mesterverk,
jeg bruker den til å øve, feile, lære og kose meg med forskjellige medium.



I dag ble det journaling i fanget,
da jeg driver å pusser opp scrappehjørne mitt.
Ting tar tid, hadde en plan om å være ferdig før helgen, men den gang ei.



Fant frem min art jouranal fra Jane Davenport og Vannfarger fra prima.



Og inni boka fant jeg denne herlige kladden med akrylmaling,
som jeg har fått av Lone.
En rest fra når hun har holdt på med akryl pouring, så den måtte jeg ta i bruk.



Synes den lignet litt på en bjørn og har brukt den som motiv for siden.
Malt bakgrunn og skrevet i vannfarger.
Og den lekre skriften prøvde jeg å redde med div. tusj,
brukt tusj til å ramme siden og tegnet inn en parasoll.



Gleder meg masse til å få scrappeplassen min tilbake,
så her må vi bare jobbe på.

Til onsdag legger jeg ut ny utfordring, så følg med.


Over og ut

Monica

 Blogger Pinterest Instagram YouTube ~

-MATERIALLISTE-
KARTONG/PAPIR: Jane Davenport - Journal
MEDIUM: Prima - Vannfarger "Odyssey"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar