onsdag 8. august 2018

Dobbel Z-kort.


 God onsdag, dette er min siste dag som sommervikar, det har vært artig å børste støv av gamle kunstner. Kan ikke huske sist jeg laget et kort, tror det må være noen år.

Jeg liker slike kort som dette, bretter, tag og mange elementer, som kan overraske.



Slik er kortet inni, jeg liker å skrive mye på mine kort, og her er det rikelig med plass.

Jeg er skikkelig rusten når det kommer til å dekorere tag, men etter 4 forsøk endte jeg med denne ( å hvorfor er det slik at når du sitter ved bordet ditt og jobber så forsvinner det du skal bruke, den orginale teksten jeg skulle bruke, bare forsvant)
Her brukte jeg hefte fra StudioLight industrial 2.0


Jeg har gjort en liten vri her og brukt "mage belte" istedet for bånd, slik at det å kan pyntes. Det er så lenge siden jeg har scrappet at jeg har brukt mye gamle rester når det kommer til blomster. Sommerfuglen, er rester fra arket jeg brukte.




Det har vært artig å skulle prøve å inspirer dere, ha en fortsatt god sommer.

Klemm fra Jorunn



Material Liste:

ARK

StudioLight, Memories of summer 04
StudioLight  Memories of summer 02
Bazzill Capri Sea

BLOMSTER
Papirdesign Blå roser
Prima Daisies 

DISTRESS INK
Peacook Feathers
Walnut Stain
Worn Lipstick
Chipped Sapphire
Salty Ocean

DIV
Enamel dots 
Archival Ink
StudioLight INDUSTRIAL 2.0

STEMPEL
Visible Images Just be happy

STENSIL
Tim Holtz Mini stencil nr 34

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar