fredag 3. august 2018

Enkelt kort med stensil som motiv



God fredag! 
I dag har jeg laget et enkelt kort av de nye arka fra BoBunny, hvor selve motivet er laget fra bunnen på hvitt ark, ved bruk av gelpress, stensiler og embossinpulver.
 


Bakgrunnen for sommerfuglen er laget på gelpress plate med akrylmaling og en sirkelstensil fra dylusion. 
Selve sommerfuglen er laget med en ny stensil fra visible images. Jeg har brukt blank embossing-stempelpute rett på stensilen og tatt bort stensilen før jeg strødde embossingpulver over hele sommerfuglen. Så varmet jeg det opp med varmepistolen. Til slutt har jeg lagt på en tekstdiecut på forsiden. (Ordet er hentet fra Heidi Swapp sin planner kolleksjon)


Inni koret har jeg brukt kort og godt sin rammedies med sekskanta rammer med søm, og satt de litt forskjellig sammen. 

Kortet kan pyntes mer for de som ønsker det, men jeg velger å ikke pynte så mye, og heller la teknikkene være pynt nok😊 dette er et kort som passer til alle anledninger, og ordet på fremsiden kan lett byttes ut til "gratulerer" eller lignende. 

Ha en super helg og nyt resten av sommeren! 

Klem fra Karianne 




Materialliste 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar