mandag 25. september 2017

Ny designer i vår DT familie - Verdens beste venn

Idag er det tid for å presentere og ønske velkommen til ett av våre nye DT medlemmer. 

Maya Stenshagen 

Maja er helt rå på fargelegging og lager de lekreste kreasjoner. 
Oppgjennom har vi støtt på hverandre og hun er alltid så koselig når vi har fått slått av en prat.  
Jeg (Lone) har fulgt bloggen hennes i mange år, og syns det var helt toppers når hun søkte. 
Vi gleder oss stort til å være kreative sammen med deg. Det blir spennende og vi håper du kommer til å trives i vårt kreative kaos:)

******************

Heisann,
da er det klart for mitt første innlegg
 som en av medlemmene i Scrappiness sitt team!
Gleder meg til å ta fatt på oppgaven,
og kanskje spre litt inspirasjon :)

Jeg er da Maya,
og lidenskapelig opptatt av papirer og alt som hører med til papirhobbyen!
Jeg jobber til daglig som frisør og negltekniker,
men på fritiden er jeg bittelitt hobbygal ;)
Jeg elsker å fargelegge, uansett medium.
Det er noe terapeutisk over det å fargelegge,
og jeg koser meg.
Jeg lager for det meste kort,
men er også innom både albumsider, bretting av forskjellige prosjekter og Art journal.
Så her vil det dukke opp diverse prosjekter!

Men over til mitt første prosjekt,
som er ett kort med fargelagt motiv :)



Ett enkelt kort til en god venn :)
I min stil, med lag på lag av nydelige papirer,
og pyntet på alle sider.


Motivet fra Penny Black er fargelagt med chameleon fargeblyanter.
Disse er flotte å fargelegge med,
og helt supre om du er nybegynner!



Innsiden er som vanlig pyntet på samme måte som forsiden.


Ha en flott dag,
klem fra Maya





Stamps: Penny Black - Full of glee
Sentiment: Kort & Godt - Venner gjør gode dager bedre, Verdens beste venn M373

Embellishments: Papirdesign - Hvite blomster, Perler. 49 and market - Grønn blomst.  Wild Orchid Crafts - Heather stems Charms -  Hjerte charm. Kort & Godt - Sølv tråd.
Other: All edges are inked with Distress ink Walnut stain
Colours: Rosa - Lychee, Warm pink, Plum, Thistle. Grønn - Pear, Basil, Spanish Olive. Blå - Powder blue, Wedgewood blue, Silver grey.

2 kommentarer: