mandag 22. mai 2017

Guttekort med geometriske former

Hei:)

Kort til gutt kan være en utfordring å lage, fordi det ikke skal være så mye pynt. 

De nye arkene fra Authentiqe er i tøffe retro farger, geometriske mønster og passet perfekt til kortet jeg hadde tenkt å lage.


Stemplet fra Stamping Bella - Game on, er festelig og er i alle fall beskrivende for gutta mine:) 
Har fargelagt stemplet med distress ink.


Kortet måler 6" X 6" og panelet i front er foldet på skrått og limt sammen slik at det ble en trekant.
Bildet er satt i festet med tykk tape for å gi høyde.  

Rundt bildet har jeg en sort ramme. 


Skrivepanelet inne i kortet er plassert slik at det skjules av bildet i fronten når det er lukket.
Har også laget en "bakside" til bildet med en liten gratulasjonshilsen.


Veldig enkelt pyntet kort, kun bruk litt stjerner. 
Men når arken er så tøffe, da er det ikke mer som skal til.

På kortet mitt er det flere rammer. Ramme rundt bildet og ramme rundt tekstfelt. 
Vil derfor minne på vår utfordring nå som heter "Rammer".
 Du kan lese mer om den og delta her:)


Det var alt fra meg. Vi sees kanskje på onsdag? 
Da har jeg en liten tutorial.

Klem Bente-Heidi


Material liste:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar