fredag 26. august 2016

Enkle kort i en travle hverdager

Hei. 
Fredag - og hverdagen har vel innhentet de fleste etter ferien. 
Jeg kjenner iallefall at jeg ikke har tid til alt jeg skulle gjort. 
Så derfor har jeg tips til to enkle, kjappe kort i dag som kan tilpasses mange anledninger :)




Disse kortene lager du på en halv time, og her kan du få brukt litt reste papir.

Firkanten i midten, som egentlig er pynten på kortet, har jeg laget av 4" x 4" mønsterpapir. Brettet det først på langs og så på tvers for å få fram midtpunktet.
Så bretter du inn hver kant mot midten, før du bretter spissene tilbake ut igjen. Blir en fin effekt når arket har mønster på begge sider.



Innsidene har jeg også laget enkle. Den blå har lomme for penger og det rosa kortet har god plass til å skrive.



Sånn, kjappt og enkelt men likevel dekorative og fine kort å gi bort.

Håper at dere fikk litt tips til hvordan lage kort når tidsklemma tar deg.
Det var alt fra meg denne gangen. Ønsker dere en flott helg!

Bente-Heidi



Materialliste:

Ark: Blått kort: Papirdesign - Håpfull. Rosa kort: Kort og Godt - Imagine rosa
Stempel: Kort og Godt M317, M292
Marianne Design - Diamond gems




2 kommentarer: