onsdag 3. august 2016

Brette kort.


God morgen, ikke rart disse ukene går fort, nå er vi midt i uken og før vi vet ordet av det er det helg.
Jeg har virkelig kost meg med disse arkene, fått sjansen til å lage noe jeg vanligvis ikke bruker å lage.

Jeg hentet en ramme for å ramme inn dette drømmende uttrykket i bildet. Og sommerfulg og stor klem er klippet ut av mønster arket. Liker slike ark jeg.


Jeg kom over denne teknikken på instagram, stod ikke noe oppskrift så det var bare å prøve seg frem, det fikk et litt annerledes inntrykk av innsiden.


Så fant jeg en til av disse laget av , utrulig lekkert.


Det var det jeg hadde i dag, ha en nydelig onsdag, klemm Dt Jorunn



Jeg har brukt.

Papir:
Bazzill kraft
Kort og godt

Stempel:
Kort og godt

Blomster:
Papirdesign roser,
Wild Orchid Crafts Roser 2 toner
Wild Orchid Crafts Sweetheart mix

DIV
Osteklut
Ramme
Bånd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar