mandag 29. desember 2014

~Bliss~ en LO

Hei igjen! 

Håper dere har hatt en fin julefeiring! Jeg er forspist på både ribbe, medisterkaker og andre kaker, så nå gleder jeg meg til hverdagen igjen jeg! Veel, deilig med feriedagene da! :)

I dag har jeg laget en LO jeg! Bildet jeg har brukt er av meg og tre venninner. Det ble tatt for noen år siden, og det er en bildeserie som betyr utrolig mye for oss. Jeg har scrappet mange av dem, og blir aldri lei!



Jeg har brukt Bazzill i fargen Vanilla i bunnen. Den er rullet litt i kantene, og har fått en omgang med Cats Eye i fargen Creamy Brown. Mønsterarkene er fra Blue Fern Studio. Jeg har brukt Bountiful i bunnen. En bit fra arket, og har klippet ut fuglen, klokka og blomster fra Meadows of Time. Jeg har også brukt et av kortene fra Calling Cards. Alle kantene her har også fått en omgang med Cats Eye. 

 

Rammene jeg har brukt er også fra Blue Fern Studios. Jeg har brukt ulike embossingpulver fra Stampendous encrusted jewel kit, i fargen pink. Elsker disse! I den ene rammen har jeg en vannkran fra Prima. Har brukt fjær og diverse blomster fra Prima til pynt.





 Ha en fortsatt flott uke alle sammen! Vi ses igjen på onsdag! :)

Klem Malin








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar