onsdag 14. desember 2022

O jul med din glede

 Heisann heisann 😊

Julen nærmer seg med stormskritt og her kommer mitt siste innlegg for året med juletema. Denne uken har jeg laget noen til-og-fra lapper. Jeg har brukt noen av årets nye dies fra Papirdesign. Jeg synes det er litt gøy og bruke dies på måter som er litt mer enn bare det det faktisk stanser ut, så den ene pakkelappen har jeg laget med en shaker detalj. Lenger ned i dette innlegget finner dere en link til en liten video der jeg viser disse bakkelappene. Liste over materialer ligger i bunn, men først kommer det noen bilder.

  




Her kommer link til video:


Ønsker dere en fortsatt fin førjuls tid 😊

Scrappehilsen 
fra Kathrine

-MATERIALER-
Verktøy: Mosegummi, lim (Art Gitter selges kun fysisk i butikk i vinterhalvåret, så lenge det er lagerbeholdning)







                                                                                                     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar