fredag 8. juli 2022

Lek med buttons

 God fredag😎

Det er sol og det er sommer, i alle fall her jeg er🌞

Jeg har denne uken lekt meg litt med WeRMK´s Button Press. Det er egentlig veldig gøy å lage masse forskjellig buttons. Nå har det også kommet flere typer buttons og jeg viser en av disse i videoen dere finner link til litt lenger ned.

Per nå skal det være en Button Press igjen på lager, men både denne og alt tilbehør kan bestilles om det ikke er på lager i butikken. Send bare en PM på Scrappiness sin Facebook side. Helt nederst i dette innlegget legger jeg linker til det som er på lager av Button Press og tilbehør. I videoen demonstrer jeg hvordan det fungerer, men først kommer det noen bilder av det ferdige prosjektet.





Og her kommer link til videoen:

Ønsker dere en god sommer!

Scrappehilsen fra
Kathrine

-MATERIALER-









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar