søndag 17. april 2022

Lag-på-lag-kort og reste-fest

 God påske alle sammen!!

I dag har jeg lett i reste haugen og satt sammen et kort med kun bruk av rester. Jeg har også funnet frem diverse dies fra Papirdesign for å lage lag-på-lag effekten.

Restene jeg har brukt er fra Let´s Stay Home serien til Pink Fresh Studio, serien som ble laget midt under pandemien og som frontet at vi skulle være hjemme og skape gode minner med våre nærmeste. Og selv om det var hovedbudskapet så finnes det flere skatter og fine sitater i denne serien som strekker seg langt utenfor en pandemi.

Liste over materialer jeg har brukt kommer som vanlig helt nederst i dette innlegget, og litt over det igjen finner dere link til en liten videosnutt hvor jeg viser litt av prosessen jeg gjør for å komme til det ferdige resultatet. Men først noen bilder 😊

Front



Innsiden


Og her kommer link til video


Ønsker dere en fortsatt fin påske!!

Scrappehilsen
fra
Kathrine

-MATERIALER-
Bazzill: Hvit, Quartz (lys rosa), Petunia (Litt mørkere rosa), Lily Pond (grønn), Whirlpool (turkis), Sølv (speil)
Verktøy: Crop-A-Dile, Corner Punch
Limprodukter: Flytende lim (art glitter), ATG, 3D tape













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar