lørdag 30. april 2022

Kos med Lavinia

 Hei på dere 😊

Endelig har jeg fått lekt meg litt med Lavinia! Jeg er ganske så fersk, men tenker litt som Pippi: 'at det har jeg ikke gjort før så det får jeg helt sikkert til' 😉

Jeg har startet ganske enkelt, men gleder meg til å utfolde meg mer senere 😊

Her kommer noen få bilder og litt lenger ned kommer en link til en liten video hvor jeg tar dere gjennom hele prosessen. Oversikt over alt jeg har brukt kommer også litt lenger ned.



Her kommer link til video:



Ønsker dere en fin uke, og kos dere med scrappingen!

Scrappehilsen

fra Kathrine


-MATERIALER-
Bazzill: Coconut Swirl, Hvit, Raven (sort)
Stempelputer: Pink Fresh: Lavender, Soft Lilac, Slumber, Licorice. Versafine: Onyx Black og Smokey Grey
Pynt: Bling hvit og blåsort


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar