fredag 23. oktober 2020

Tag Book Pop-up kort til Jul

 

Heisann!


Da er det fredag igjen og mange kan kose seg med hobbyen sin.

I dag skal jeg vise Tag Book Pop-up, fra Karen Burniston.

Jeg har brukt de nye julearkene til Graphic 45 Christmas Time Collection..












Start med Mønsterark fra Graphic 45 Christmas Time Making Spirits Bright.
Stans ut to stk av hver som du ser på bilde under.
Husk at de må være hver sin vei for å bli riktig montert.
Ryggen trenger du bare en av.









Brett fryggen i hver av de tre linjene som blir etter stansingen.






Lim fast den ene tagen foran mindt på og den andre bak.

Da er omslaget klart.







Stans ut to sorte i Bazzil som skal bli innholdet.








Brett hver side likt som vist under.
Se gjerne youtibe videoen til Karen.
Der viser hun hvordan det kan gjøres enkelt.













Lim sammen de to sorte i den lille fliken på enden av de små firkantene.








Lim så fast innerdelen i omslaget i hver side.








Da er det klart for pynting.
det følger med hjerter, vimpler, binders og rammer.
Jeg brukte rammene og hjertene.


 





Jeg pyntet forsiden med Papirdesign sin God Jul.
Alt gull er embosset tre ganger med gull fra Ranger.





Baksiden.








Her sert du midten, Her har jeg plukket ut motiver som passer akkurat inn i rammene.








Kortet sett ovenfra.








Her ser du ene siden.








Lykke til med ditt neste prosjekt.

Klem fra Kristin



-MATERIALLISTE-
Graphic 45 Christmas Time Collection: Making Spirits Bright, Belive in Magic
Papirdesign dies God Jul
Gears dies fra Sizzix




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar