fredag 30. oktober 2020

Gave Eske

 God fredag alle samme!

Denne uken har jeg laget en gave eske med de fine arkene fra Echo Park Paper. Det nærmer seg jul med stormskritt og da kan en slik gave eske komme til nytte 🎅🎄 

Målene jeg har brukt er som følger:

Basen/underdelen av esken: 11" x 11", preges på 2 1/2" på alle sidene. Selve boksen vil da måle 6" x 6".

Lokket har utgangspunkt i 10 1/8" x 10 1/8" og preges på 2" på alle sidene. Målet på lokket vil da være 6 1/8" x 6 1/8". 

Panelene kan man velge selv om man vil gå ned 1/8" eller 1/4", eventuelt andre mål - her står man helt fritt og bare fantasien kan sette begrensninger 😉

Resultatet mitt ser dere under, og link til video kommer litt lenger ned - håper dere vil ta en titt 😊







Måten jeg setter sammen boksen på kan brukes i alle formater så her står man ganske fritt til å velge akkurat hvilket format man ønsker på boksen.

Link til video finner dere her:


Ønsker dere en riktig god helg og en fin og annerledes Halloween feiring🎃

Scrappehilsen fra

Kathrine


Materialer:

AC Kartong

Mønsterark fra Echo Park Paper

PD La Roen Senke Seg Stempel

PD Blomster

Glass blader

Paljettbånd

Glitter

Bling

3D tape

Flytende lim


4 kommentarer:

  1. Hei!
    Kjempefin eske! Takk for at du deler. Flott inspirasjon.
    Ser du har en smart "limpistol". Hvor har du fått tak i den?
    God helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Her er det noen kommentarer som har gått meg forbi. Takk for hyggelig kommentar! Limpistolen min har jeg kjøpt på Elektroimportøren.

      Slett
  2. Veldig bra forklart og fint resultat! Dette skal jeg prøve ut. Bare et praktisk spørsmål: Hvor tykk må kartongen som du bretter være? Jeg har mye kartong på 180 gram. Er det greit å bruke?

    SvarSlett
    Svar
    1. Her har kommentarene gått meg helt forbi. Tusen takk for hyggelig kommentar! Kartongen bør ha litt hold slik at veggene holder seg stødige, akkurat hvor tykt kartongen bør være er jeg litt usikker på - må nesten bare prøve deg frem. Flere lag med kartong utenpå hverandre vil uansett bidra til mer stabilitet :)

      Slett