onsdag 10. juni 2020

Kaffe og sjokolade



Det er min tur til å ha en liten steg for steg :)
Og denne gangen ble jeg inspirert av papirene fra Maja Design,
til å lage en kurv for å fylle med kaffe og sjokolade til en venn.


Vi starter med ett mønsterpapir i størrelsen;
26,5 x 26,5 cm


Preg denne på alle 4 kanter slik;
1 - 7 cm


Så klipper du papiret så det blir seende slik ut.


På to av sidene,
motsatt av hverandre,
så skjærer du ett hull for hankene.


Så sverter vi alle kanter.



Da kan vi begynne å lime sammen kurven vår.


Limer også de to 1 cm flappene,
som ikke har hull til hank.


Så har jeg funnet frem en studiolight dies,
og bruker kun den flotte blondekanten.
Stanser 4 stykker av blonden.



Og limer de på esken.


Da er det klart for hanken.
Stikker den ned i hullet.


Og limer da flappen over.
Og kurven ser penere ut på innsiden ;)


Hanken på kurven,
er tekststripen fra mønsterpapiret.
Så her få man brukt alt!


Og slik ble min kurv,
når jeg hadde pyntet den ferdig.



Laget en liten tag,
med teksten fra mønsterpapiret.

Nå gjenstår det bare å fylle den med kaffe og sjokolade,
og dra på kaffe-besøk!


Ha en flott onsdag,
klem fra Maya


 

Verktøy: Studiolight - Die 168
Pynt: Papirdesign - Blomster. Kort & Godt - Tråd
Annet: Alle kanter er svertet med Distress Ink Walnut Stain.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar