fredag 27. mars 2020

Easel card med Tea Time Collection fra Heartfelt.







Heisann!



Ønsker dere alle en riktig god fredag.


Bestemte meg for å finne frem ting jeg har liggende og ikke brukt så mye.
Elsker jo Heartfelt sine produkter, så derfor viser jeg en annen serie i dag.
Men har brukt samme bakrunnsdies som onsdag, sirkelen.
Synes sirkelen er så fin.
 Den kan brukes alene med bare en tekst.

Denne gangen ble det et easel card.








Motivene har jeg stemplet med Versafine Clear Morning Mist på Fabriano bristol,
 og fargelagt med Zig clean vannpensler.
Det er to forskjellige settf ra Heartfelt,
 som heter Teatime Elelgant teapot & floral stampset
og Teatime my cup of Tea.

Blomstene er fra serien med katter Purr-fect. 








Teksten er klippet ut fra en side i Mønsterark blokken Tea Time Collection.
De søte små koppene er også stanset ut fra en side som har ferdige motiv,
Så enkelt å bare kunne stanse ut.
Har montert motivene med tre D dobbeltsidig tape.








Gratulerer er en dies fra Papirdesign, som jeg har stanset ut i sølv.
Under har jeg stanset ut gratulerrer tre ganger i hvit bazzil og limt oppå hverandre,
Til slutt limes sølv.
Da får du en fin effekt med litt opphøyd tekst.








Her ser du den nederste delen av kortet.
Har valg å pynte litt over tekst feltet også.
Selve teksten er montert på tre D tape,
 slik at den øverste delen har noe å lene seg på.












Da ønsker jeg dere en riktig god og kreativ helg.

Ta vare på hverandre.

Klem fra Kristin.







-MATERIALLISTE-
                        Blomst Purr-fesct
Archival Deep purple til sverting av kanter.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar