fredag 20. desember 2019

Litt mer Jul!

Hei :)
I dag har jeg et enkelt kort og en gavepose å vise frem.
De er relativt raske å lage og det passer fint nå som julen nærmer seg.
Jeg har brukt de røde flotte arkene fra årets julekolleksjon fra Maja Design.

Kortet:


Til kortbasen og tag'en på baksiden har jeg brukt en av de flotte Essentials diesene fra StudioLight.
God Jul dies og halvperler er fra Papirdesign, blonden er fra Kort & Godt.
Ellers pyntet med litt glitterlim og en charms.

Gaveposen:



Basen er en vanlig brun pose som er kuttet til ønsket høyde. Bakerste panel er av kartong målt opp til 15x15 cm.
Til hanken har jeg brukt satengbånd og pyntet litt med glitterlim, halvperler, kongler og "snøballer".

Materialliste:

Papir: Bazzil Canvas - WhiteMaja Design - Holidays in the Alps
Stempler: Tekster - Kort & GodtDies: Studiolight Essentials 98, God Jul fra Papirdesign
Pynt: Blonde - Kort & Godt, SatengbåndHalvperler hvite - PapirdesignKongler og Pom Pom - hvite, Glitterlim - Platinum, Charms - hjerte
Annet: 3D tape/Foam tapeLimArt Glitter Dries ClearKanter er svertet med Distress Ink - Walnut Stain


Jeg ønsker dere alle sammen en riktig god og kreativ jul!
Klem Wenche :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar