fredag 6. desember 2019

Boks til julegave.

 
 
 
 
Hei, og riktig god fredag.
 
 
I dag skal jeg vise dere en eske jeg har laget etter å ha vært med på
et onlinekurs hos Heartfelt.
Den er morsom og enkel å lage.
Størrelsen er ca 13 x 13 cm.
Kurset kan du få kjøpt hos Heartfelt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg har brukt hvit bazzil som base til hele esken.
Laget julestjerner selv, ved hjelp av blomsterark, stempel og dies fra Heartfelt.
Pynten i sølv er stanset ut ved hjelp av en dies fra Heartfelt.
Jeg brukte sølv ark. Stanset ut og limte på basen.
Hele boksen er limt sammen med limpistol. 
Den knytes sammen ved hjelp av et bånd.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Sukkertøystengene er stempel og dies fra Heartfelt sin Candy Cane Cottage juleserie.
Det er en del glitter på julestjernene. men det vises dessverre ikke så godt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Her ser du boksen fra siden.
Her har jeg brukt en rett bord, som er en dies fra Heartfelt.
Den nederste borden er i hvit bazzil og den øverste er i sølv.
Så en tynn rød stripe med rød bazzil.
 
 
 
 
 
 
 
 
Her ser du esken åpen.
Den lukkes enkelt med båndet,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lykke til med ditt neste prosjekt.
 
Ønsker dere alle en riktig god og kreativ førjulstid.
 
Klem fra Kristin.
 
 
 
 
- MATERIALLISTE-
 
Bazzil hvit, rød, sølv
                        Starry Night Decorative Die
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar