torsdag 25. juli 2019

Beauty goes far deeper - Tag med tutorial

God morgen alle sammen. 

Da var vi kommet til Torsdag og det er skikkelig sommer her på Østlandet. 
Og jeg har gleden av
å dele litt inspirasjon med dere idag.


En fargerik tag.


Som vanlig så begynner jeg med å finne frem det jeg skal bruke.


Når jeg først skal stanse ut noe, så stanser jeg gjerne ut flere i slengen.



Så da har jeg flere liggende klare til neste prosjekt.


Jeg begynner med den mørkeste fargen, sprayer bare vilkårlig på tag'en.
Jeg tørker med heat tool mellom hvert lag.



Og sånn fortsetter jeg til jeg er fornøyd. Det er ingen mal på det.



Jeg avslutter med litt hvitt for å lysne litt på fargene.


Så stempler jeg der jeg vil ha motivet og teksten. Man kan fint bare stemple delvis inn på tag'en.



Tilslutt går jeg over med distress på alle kantene.


Og slik ble min ferdige tag.



Ha en riktig god Torsdag alle sammen. Håper du ble inspirert
til å leke litt med farger du også.

Kos dere og vær kreativ.
Klem fra Line




Papirer: Bazzil - hvit
Dies: Sizzix
Stempel: Visible Image
Blekk: Distress Ink: Black Soot, Dylusion

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar