mandag 27. mai 2019

Gavepose kort (>)

Mandag og klar for en ny video tutorial?

Jeg har lekt meg med den nye diesen til Studio light og vakre ark fra Pion Design
 og laget et slags gaveposekort etter inspirasjon fra blogge til Studiolight.


Her finner du video med en tutorial på hvordan kortet er laget:)



Kortet er lett og lage og du trenger 
1 bazzil og 2 mønsterark.
Jeg har brukt diesen til nesten alle panelene, bortsett fra de som jeg har satt i bunnen. 
Det er 2 stk som er 4,5 cm x 9 cm.


Baksiden


Innsiden med skrivefelt


Takk for at du tok deg tid til å titte innom. Håper du fikk litt inspirasjon.

Ha en flott uke!

Klem Bente-Heidi





Material liste:
Ark: Bazzil og  Pion Design - New beginning - Sweet momentsImages  og Little things
Utstyr og pynt:  flytende lim, Dobbeltsidig tape, tykk, vanlig tape





2 kommentarer:

  1. Så flottdenne posen ble :-) Og veldig kreativt med denne Studio Light diesen :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott pose. Nå må jeg ut og handle dieser, dette må jeg prøve. Tusen takk for at du deler med oss.

    SvarSlett