fredag 31. mai 2019

Cocktail Vacation Kort

NÅ er jeg lei regnet og solen som erter oss vet å dukke opp når vinden blåser kaldt. Derfor har jeg laget ett kort som forhåpentligvis setter oss alle i litt sommerstemning:)
Jeg har valgt å bruke ett mørkt bazzil ark med polka dots for å få frem de mørke linjene. Jeg har brukt flere forskjellige dies-sett og farget drinken med distress ink for å få en skyggeeffekt.

Sommerfølelsen for meg er kalde drikker, blomster, strand og om man er heldig en tur til palmesus. Alt dette fikk jeg med på kortet. 



På innsiden har jeg valgt å bruke resten av fremsiden på arket og klippet ut tre små kofferter fra baksiden av arket. Stempelet er fra Heartfelt Creations Young at Heart Kolleksjonen.

Slik ble sluttresultatet. Jeg håper jeg har innspirert flere til å lage sommerkort som sende gode vibber opp til værgudene :D

Takk for at du tittet innom. Happy Scrapping :D


1 kommentar: