onsdag 13. februar 2019

Be My Valentine

God morgen alle sammen. 
Da var vi kommet til Onsdag og  jeg har gleden av
å dele litt inspirasjon med dere idag.


Jeg har laget en tag til Valentine,
 og da tok jeg et dypdykk i Pion Design sine lekre papirer


Jeg synes tag'er er så koselige å lage og de er så anvendelige å gi bort. 
Bare i seg selv eller sammen med en gave.


Jeg valgte å bruke den nydelige To My Valentine serien


Jeg synes en tag til Valentine kan være enkel,
for budskapet kommer frem uansett.

Og den herlige teksten kommer i fra de nye stemplene
fra hÄnglar och Wings.


Så da håper jeg du har blitt inspirert til å 
kanskje lage en tag til en du er glad i du også.

Ha en flott onsdag.

Kos dere og vær kreativ.
Klem fra Line



Papirer: Pion Design Palette -Red, Pion Design - To My Valentine
Verktøy: Sizzix tag die


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar