fredag 22. juni 2018

Art Journaling Your Soul


Heisann, 
Siden månedens utfordringen er å bruke embossing, vil jeg vise hvordan du kan bruke det på en Art Journaling.



Etter at jeg har embosset så tok jeg å brukte paint over pens til å lage blå øyne og få det hvit rundt øyet og inni, slik at det poppet mer fram. Det samme gjorde jeg med teksten, for den svarte embossingen ble litt borte i bakgrunnen.



Jeg elsker disse stemplene til Visible Images, de er så uttrykksfull. 



Da ønsker jeg dere en nydelig sommer, for nå er jeg ikke tilbake før i August.

Klemm Jorunn


Material Liste:

MALING
brukte turkis og Rosa
Dina Wakley Media Heavy body Paint, Lime
Amsterdam  Ultramarine 
Amsterdam Persian Rose
Amsterdam violet
Amsterdam Svart 

STENSILER

DIV MEDIUM
 Jane Davenport Paint over Pen

STEMPEL
Visible Images Where dreams take you.
Visible Images Window To Your Soul 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar