fredag 29. juni 2018

1-2-3 Kort, brukt prima ark som motiv


Tre nesten like kort.
Kost meg med og klippe ut alle bitene fra arket "Love from Havana"
etter å ha valg ut noen motiv til kortene,
sitter jeg igjen med mange andre fine biter, du ser de ligger under kortene på bildet.

Kortbasen er 4 1/4 x 5 1/2 inch, med toppbrett.
Panelet er 4 x 5 1/4 inch, stanset ut en sirkel i midt
og en ramme som jeg har limt oppå.
Et fint lim til detaljer "Nuvo Smooth Precision Glue Pen". 
Panelet og motivet er festet på kortbasen med 3D tape.
Stemplet tekst på sort kartong og embosset med hvitt embossingpulver.
Klippet ut i en stripe og limt på kortet.




Inni har jeg stemplet tekst med grå stempelsverte.



Klipt ut en liten bit fra mønsterpapiret for å få pottene til å stå på noe, slik at de ikke flyter.



Det var det jeg hadde for i dag.
Ha en fortsatt god helg.

I det jeg skriver god helg, kom jeg på at jeg så at vi hadde fått inn denne kule die'en fra Papirdesign.

 God Helg


Over og ut

Monica

 Blogger Pinterest Instagram YouTube ~

-MATERIALLISTE-
KARTONG/PAPIR: Kartong "Hvit", Prima "Love From Havana Gold Foiled, Scented Notes" Bella! "Floral"
STEMPEL/DIE: Kort & Godt "M-394"
STEMPELPUTE: Archival Ink "Watering Can", Hero Arts "Hero Hues Unicorn"Ranger "Super Fine White"
PYNT: Knapp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar