onsdag 27. september 2017

Konfirmasjonskort med enkel tutorial


Da er det klart for mitt andre innlegg denne uken,
og i dag har jeg en enkel tutorial og by på :)


Start med Bazill på 21 x 21 cm.
Bruk en bonefolder og lag ett kryss fra hjørne til hjørne.


Brett så inn hjørnene inn til midten av den ene streken.


Nederste til midt på streken igjen.


Og den siste siden, litt innenfor streken.
Og vips har du en konvolutt, som er genial til en pengegave eller ett gavekort ;)


Da gjenstår det bare å pynte konvolutten/kortet ditt.


Jeg har brukt Velcro for å holde kortet mitt lukket.



Og slik ble fronten på mitt kort :)


Fargene jeg har brukt på motivet, står nederst i innlegget :)






Ha en flott dag,
og håper du fikk litt inspirasjon :)
Klem, Maya





Stamps: Whipper Snapper - Tux
Sentiment: Kort & Godt - Du har en spesiell plass M317, Gratulerer sirkel M187

Papers: Maja Design - Denim & Friends Worn Indigo, Drivers License, Sneakers.
Embellishments: Kort & Godt - Bomullstråd Blå. 7 Gypsies - Dome studs. Velchro - Thin clear fastners.
Other: All edges are inked with Distress ink Walnut Stain.
Colours: Blå - Azure, Midnight blue. Grå - Smoke, Slate, black.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar