fredag 9. juni 2017

Lag-på-lag havfruekort

Siste innlegg fra meg denne gangen er et lag-på-lag kort.


Jeg har også denne gangen brukt ark fra Legends of the sea serien fra Pion
Denne serien har både pirattema og havfruetema, og jeg har nå laget et kort med hvert tema. 
Jeg liker veldig godt denne serien med ark, for den gir så mange muligheter, og ALLE arka passer sammen, selvom man blander den brune og den blå delen av serien. 

Jeg har bygget opp kortet av små biter av forskjellige ark, og kantskrapa dem. Det er en teknikk jeg syns gir en helt fantastisk effekt, men som jeg ikke bruker så ofte som jeg egentlig skulle ønske. 
Jeg slites litt mellom å like helt rette kanter, og å like den ujevne rufste kanten som kantsktaping gir. 


Jeg har jeg har brukt en charm i kompasset på kortet. Den har jeg drybrushet hvit, for å få et gammelt og slitt utrykk på den. 
Havfruen er bare klippet ut fra det ene bildearket, og limt rett på. hun er den eneste delen som ikke er kantskrapet på kortet. 

Håper dere har fått inspirasjon til å ha en kreativ helg!
Lykke til og god helg:) 


Materialliste

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar