mandag 5. juni 2017

CAS kort til en kampsporthelt

Hei igjen alle sammen:) 
I dag har jeg laget et CAS (clean and simple) kort med kampsport tema.



Jeg elsker mønsterarket fra Feature Art, og at det har farger jeg svært skjelden bruker.
Å velge mønsterark i andre farger enn man er komfortalbel med, gjør at man utfordrer seg selv til å jobbe og tenke på en annen måte enn man pleier. Jeg liker å utfordre fantasien og kreativiteten min. 

Kortet 13x20 cm, så det er ganske stort, men det kan være litt morsomt å eksprimentere litt med format på kort som ellers skal være enkle. 

Jeg har kuttet ut tre av de minste bildene på mønsterarket, og har brukt tre farger Bazzil. 
jeg har også valgt å ikke bruke skyggen på "gratulerer" diesen for å beholde enkelheten i kortet, og ikke få altfor mange lag. Innsiden er enkle Bazzil paneler.



Både tema og fargene egner seg godt uten mye pynt, og endelig har vi en enkel måte å lage kort til våre små og store kampsporthelter :) 

Ha en super pinsedag folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar