mandag 17. april 2017

Rust Paste

Fortsatt God Påske alle sammen:) Håper alle har nytt og nyter siste fridag for denne gangen. Jeg har kost meg på hobbyrommet, og prøvd ut noen nye saker som har ligget å ventet på at jeg skulle få tid. Og ja, jeg har storkosa meg. Er jo såååå mye som surrer rundt oppi toppen.

Har selvfølgelig også fått masse tid med familien og ett par dager på hytta ved sjøen.
Og ikke minst, en dag i butikken å gjøre om litt så det blir plass til alt nytt:)
Med andre ord, hatt en flott ferie:)

Endelig fikk jeg også prøvd ut Rust Pasten, og ME LIKE!!

Tok for meg en av de nye rammene fra Frank Garcia, elsker at det er litt størrelse på dem.

Jeg brukte først den brune pasten, og så tørket jeg med varmepistol




Så den røde, og tørk igjen



Så var det gull som skulle på, og tørke igjen....


Her ett nærmere bilde av rammen



Så måtte nye waxen testes ut, og tørke



Hadde ett nydelig bilde av en solnedgang på hytta i fjor sommer. Det syns jeg passet perfekt i rammen og med dette herlige arket.
Da ble det bare litt tekst og noen blomster som pynt, ville at rammen skulle komme godt fram.




























Se på den flotte effekten disse pastene og waxen gir, stilig









Det var det jeg hadde å vise i dag, håper dere likte det:)
Klem Lone

Materialliste:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar