fredag 11. desember 2015

Snømann med godsaker inni:) Tutorial

I dag har jeg tatt frem punch boardet mitt og vil lage en snømann med en liten hilsen inni. 

Kartong 11'' x 3'', preg 5 1/4'' på begge sider.
Punch på begge sider av arket og begge ender 2 3/4''



Her er hvordan den ser ut når du har skjært, puncet med punchboardet og brettet:


Nå legger du i en av disse fra Anton Berg, disse passer perfekt inni, og limer eller stifter sammen i halsen, slik at du fåt med sjokoladen mellom kartongene.

Lim på hatten på innersiden i front, og lim så hattebremmene på i fronten og på baksiden av kartongen bak. 

Pynt hatt og hals med bånd eller papirtape. 
Sett på ''knapper''.
 Min fikk en rose i hatten også, som matchet nesen:)



Disse syns jeg var morsomme smågaver, tenkte å bruke noen som julekort, er jo plass til å skrive bakpå:)

Dette har jeg brukt:
Bazzill Raven og Coconut Swirl
Papirtape Snowflakes

Ha en kreativ dag der ute:) Klem Lone





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar