fredag 4. desember 2015

Brusho.


God morgen, i dag har jeg en video med Brusho til dere.

Magi støvet som jeg kaller det:)

I dag har jeg vist litt hvordan det reagerer med vann, jeg vil senere vise hvordan det er sammen med andre medium.

Dette pulveret er så kjekt, fordi du vet aldri helt hva du får. Eneste du må justere og lære deg er mengden vann.

Her er en knippe av det jeg viser i videoen.


Disse to er de jeg viser, den ene er blitt tørket med papir og den andre ikke. Den til venstre er den som fikk tørke helt av seg selv. Begge to er jo knall tøffe, men får forskjellige uttrykk etter hvordan de får tørke.



Når man bruker bazzill er det bedre å bruke gesso, hvis ikke tørker fargen ned i papiret og kommer ikke frem godt nok slik som til høyre her.


Her får du nærbilde av den uten gesso.


Denne jeg har brukt gesso på. Så mange herlige nyanser. Gleder meg virkelig til å teste dette mer ut.


Her fikk jeg endelig til et skikkelig avtrykk av stensilen. Godt når man kan bruke en stensil og få to uttrykk.


Det var det jeg hadde i dag. Ha en nydelig kreativ fredag. Klemm Dt Jorunn

Jeg har brukt:






1 kommentar: