fredag 18. september 2015

Konfirmantkort til jente



Vi er allerede kommet til mitt siste bidrag denne uken. Skal si tiden flyr i godt selskap! Her i byen er det konfirmasjoner både vår og høst. Så denne gangen har jeg laget et Konfirmantkort til en jente. Jeg har falt fullstendig for de flotte bryllupsarkene fra Papirdesign. Du får de i både grått og i gull. Og som du ser passer de flott til andre prosjekter enn bryllup også.


Mitt nye favorittstempel er dette "Gratulere med dagen"-stempelet fra Kort & Godt. Jeg elsker skriften, og det er så anvendelig til de fleste jubileer.


Jeg er veldig glad i å pynte innsiden av kortet også. Synes et flott utside, også fortjener en flott innside. Her har jeg brukt de samme mønsterarkene som framsiden. Pyntet med perler, og skrivefelt stanset ut med Spellbinders. Stempelet er et hyggelig dikt fra Papirdesign.



Med dette takker jeg for meg for denne uken. Men vi sees igjen om ikke så lenge. I mellomtiden håper jeg Du hiver deg med på denne månedens utfordring!



Produktene finner du i nettbutikken: 



Klem fra Dt-Anne Gro


2 kommentarer: