onsdag 9. september 2015

Et Herrekort / tutorial

Hej alle
I dag er det min tur til at vise en tutorial på et herrekort jeg har lavet.


Her har jeg brugt et brunt karton som er foldet på midten, inden du køre den gennem maskinen skal dien rykket ud så den ikke skære i toppen, der efter laver du en enkelt udstansning på et stykke karton magen til med nu så den er hel oval, denne skal efter at være pyntet limes på forsiden af kortet


 Jeg har brugt papir fra
Jeg håber du er blevet inspireret til selv at lave kort, hvor du jo kan bruge forskellige former på dies, det er kun fantasien der sætter grænser.
Vi ses igen den 11 september
Pia

1 kommentar:

  1. Det kan mange gange være svært at finde noget til et maskulint kort, men her er der da super fin hjælp. Jeg vil glæde mig til at prøve at lave noget efter din tutorial.

    SvarSlett