mandag 13. juli 2015

Baby-kort med ugler :)



Jeg har denne gangen valgt å lage et rosa jentekort med Baby-banner :)
Jeg falt helt for de fine arkene fra Kaisercraft med søte ugler, og som
også har die-cuts pakker i samme serie :)

Jeg har brukt en edge-punch  fra Martha Stewart på kanten
av bazzill- kartongen som er base på kortet. Så har jeg brukt
spellbinder-dies til å stanse ut tre lag, to i bazzill og et i mønsterarket.
Alt er svertet i kantene og limt oppå hverandre med
limputer. Jeg har tegnet søm rundt med tusj, og puntet rundt med die-cuts og
stjerner fra Storyteller og bling fra Marianne design.





Nærbilde av ugla :) Har brukt mønsterarket og klippet
ut en ekstra ugle som er limt oppå den som var der fra før
med limputer, for å få en 3D-effekt :)
Det samme har jeg gjort med blomsten. Banneret og
luftballongen er die-cuts fra pakken.



Bilde fra siden- da får man et lite inntrykk av at kortet ikke er
helt flatt, men bygd opp med limputer :)



Har holdt kortet ganske enkelt inni, men har stanset
ut et skrivefelt i samme kartong som på
utsiden, og klippet ut en ugle til :)

Sees på onsdag til en tutorial :)
*Helen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar