torsdag 6. mai 2021

Gjestedesigner Christina Robertson

 Hei hei, da ønsker vi velkommen til Christina som skal ha noen innlegg som gjestedesigner her hos oss, gleder oss til å se alt det flotte du kreerer:)




Hei, jeg skal ha tre innlegg som gjestedesigner og gru/gleder meg til det

Litt om meg😊


Christina Robertson 51 år, er gift, bor i Spydeberg. Har en sønn på 31 år. Har holdt på med scrapping siden 2012.


Som mitt første bidrag har jeg laget Invitasjon, bordkort og takkekort konfirmasjon.



Jeg har valgt å lage ett vimpelkort som invitasjonen



til en datafrik ble det konsoll til bordkort




Takkekort er i samme stil som invitasjon




Her har jeg brukt papir fra Papirdesign, gutte dies fra Kort og Godt, spillkonsoll fra Papirdesign også invitasjonen +takk også fra de.


Vi sees plutselig en dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar