fredag 7. februar 2020

4 -lags eksplosjonsboks med masse innhold

Hei alle sammen!
I dag er det en glede å vise dere denne fantastiske boksen! Denne kan brukes som kort, album, gaveeske og minneboks. Her er mulighetene ganske mange. 



Boksen kjøpes helt ferdig med innhold og skal «kun dekoreres». Jeg skriver det sånn, fordi å dekorere en slik boks tar litt mer enn fem minutter;) men det er kjempegøy! Alle laga i boksen har lommer i alle sidene og i disse lommene følger det med innhold som også kan dekoreres. Man må selvsagt ikke bruke alle delene, men det er jo også litt ab sjarmen:) 





Noen av delene som
Følger med er 3 waterfall mekanismer. Jeg har valgt å lime to av disse rett på sidene i boksen, og har derfor to ledige lommer til å putte feks minner eller brev i. 



En erfaring jeg gjorde meg når jeg dekorerte denne boksen, er at to lag ark som pynt blir litt tykke lag, og den blir vanskelig å lukke, så tenk på at dere kanskje ikke trenger å pynte begge sider av flappene med to paneler slik jeg har gjort hvis arkene dere ikke er ganske tynne da. 

Jeg gleder meg allerede til å lage flere slike bokser, da dette for meg er perfekte gaver. Jeg vil fylle disse boksene med med bilder og minner jeg og personen følsom skal få den deler.  Boksene kommer i både svart, hvit og kraft farge, og de er god og tykk kvalitet på kartongen, mye mer stødig og holdbar enn bazzil. Derfor er også prisen på boksen rimelig, og det vil være vanskelig å lage den til lavere kostpris selv, samt at man er spart for mange timers arbeid. Og kvaliteten er vanskelig å gjenskape selv. 
Rett og slett et helt fantastisk produkt! 



Ha en super helg alle sammen! 
Og vet dere hva? Det lønner seg å følge godt med på bloggen til uka;) det skjer spennende ting da! 

Klem fra Karianne 



Materialliste

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar