fredag 7. desember 2018

Bursdag igjen?



Hei, Graciela her, i dag har jeg et enkelt bursdagskort å vise dere. Jeg personlig syns innimellom at det kan være utfordrende å lage herre kort, det går litt i bølger, noen ganger er det gøy andre sliter jeg. 
Denne gangen har jeg laget et kort i svart og hvit (igjen), den passer også bra til damer så klart, spesielt en med humør. 
 

Jeg syns at disse stempler fra AA arts er så stilige, den katten er bare så kule, og jeg liker at ansiktet kan byttes (det er flere stempler) og at det også er stempel av ryggen til katten. Kjekt å leke oss litt. 
Jeg har veldig enkelt og greit, brukt sjablong fra Tim Holtz med hero arts sin hvit stempel pute. 
Bare ansiktet utrykk og teksten bursdag igjen, sier mer enn tusen ord.


Innsiden er blitt pyntet med et stempel fra papirdesign. 

På baksiden av kortet kunne ikke la det være å bruke denne stempel av katten. 



 

Husk utfordringen vi har på gang, den finner du HER.

Til neste gang, Graciela.




Materiell liste: 
Hero arts hvit stempelpute  Runde dies fra Kaboks. 






2 kommentarer: