fredag 1. juni 2018

Tre enkle kort




Hei!

Riktig god fredag.

I dag har jeg laget tre enkle kort ved hjelp av en dies med sirkler.
Du kan også bruke firkanter til samme metode.

Du trenger ensfarget Bazzil i seks forskjellige farger,
som passer sammen.








Legg alle metall sirklene inni hverandre og sett tape på bak,
slik at det er lik avstand mellom alle.
Stanse ut seks ganger i forskjellige farger.
Sett de ferdige ringene sammen, og tape de på baksiden.
Jeg har delt de opp slik at jeg får halvsirkler.
Da er det bare å bruke fantasien, og lime de på kortene.







Her har jeg embosset teksten med embossingpulver som lukter Java.
Det lukter så godt og kan være en hyggelig overraskelse.











Her ser du innsiden.
Også her har jeg valgt det enkelt.








Riktig god helg!
Håper du har fått litt kreativ inspirasjon i løpet av uken.
Lykke til med dine prosjekter.



Klem fra Kristin






-MATERIALLISTE-

Dies: Papirdesign, KG
Embossingpulver: Aroma EP just java
Punch: Liten blomst








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar