mandag 4. juni 2018

Dreams Come True

Da var det mandag igjen
og sommeren er virkelig kommet.

Og da har jeg en liten tag å vise dere.

På disse varme dagene har det ikke vært lett å være kreativ.

Men så plutselig så løsner det litt og da er det bare å hive seg rundt.

Denne tag'en ble egentlig veldig personlig og jeg er veldig fornøyd med den.

Jeg har storkost meg med å leke med forskjellige medium, farger og pynt.


Så da håper jeg du ble inspirert til å 
kanskje lage noe som virkelig gjenspeiler deg du også.


Ha en nydelig og kreativ dag,
klem fra Line


Papir: Tag.
Medium: Heavy body gel, heavy gesso white, texture paste, 
acryl maling - lilla, hvit og sort. Modeling paste fra Liquitex.
Annet: Alt har blitt malt med hvit gesso og fått litt akrylmaling på seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar