søndag 21. januar 2018

DT Karianne er på messe i USA


Hei alle sammen:)

Jeg er på eventyr i usa, å jeg er heldig å får besøke alle scrapperes drøm,
nemlig Creativation messa i Phoenix.



Torsdag og fredag var registrering og kursdager. Torsdag hadde jeg kun registrering og fredag var jeg på kurs med Dyan, hvor vi fikk teste hennes nye journals og litt av hennes maling og blekk. Jeg elsker både produktene og dama, så jeg kosa meg masse!




Jeg var også på Gel Press kurs for vidrekommene, og lærte mer om pulverbruk, alkoholblekk og andre medium på platene. Gel press er en av mine favorittprodukter, så for meg ble dagen bare bedre av dette☺️


Siste kurset for dagen var sizzix «cards that wow». Veldig artig kurs, men også et kurs som tydeliggjør forskjellen på amerika og Norge mye. Amerikanere er tidvis mye enklere i måten å lage kort på:)


Jeg er heldig å ha med meg mannen min, Eivind, på tur. Og han var på to kurs som var mer buisnnessrettet, og han var også med meg på sizzixkurs, da det var noen som ikke møtte opp og det ble ledige plasser. Dagen var lang og innholdsrik, så vi la oss tidlig og sovnet fort.

Lørdag var første dag på messa, og allerede i køen før åpning kjenner man at spenningen stiger hos alle. Underholdning i køen var trommer, og de gutta laga mye liv:)


Jeg har brukt dagen til å få litt oversikt over hvem som er her og hva jeg skal se nærmere på de neste dagene. Jeg har vært ekstremt heldig å få møte flere av de store designerene i dag.








Tim Holtz er min favoritt uten tvil, og jeg hadde med meg et album jeg hadde laget i gave til han. Og det ble han faktisk kjempeglad for. Han kommenterte hvor mye jobb det lå bak, og at det var morsomt å se at noen faktisk brukte tingene han laget i så stor grad som det er gjort i albumet. Jeg fikk klem og bilde;) så nå kan jeg ikke vask meg resten av turen🤣🤣🤣


Jane Davenport en av de andre jeg har vært heldig å få møte. FOR en dame! Hun er helt fantastisk, og det er bare å glede seg til de nye produktene hennes!
Frank Garcia fra prima, Dina Weakly, Crystalninja og mange, mange fler. Dette er virkelig en drøm!





Det er mye nytt og kult som kommer det neste halve året:)
Det er også en enorm gavemildhet fra leverandører her. Vi har fått en enorm mengde gaver i dag, og jeg klager absolutt ikke😁
Vi var så heldige at både Eivind og jeg vant på gavetrekning hos sizzix! Dies og mobillader unicorn!


Nå er klokka halv ni på kvelden, og senga roper høøøøyt på meg🤣
To dager igjen på messa, og jeg kan nesten ikke vente!

Stor klem fra Karianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar