onsdag 28. juni 2017

Inspirasjon til Utfordring #6, mini tags

Hallo! :)

Har dere fått med dere vår utfordring som pågår nå?
Utfording #6 "Lag noe smått" er månedens tema, og det er fortsatt god tid på å bli med!

Jeg har laget litt enkel inspirasjon med rester fra de herlige og fargerike arkene fra BOBunny. Jeg endte opp med å lage 4 små  tags i ATC- størrelse (3,5" x 2,5"). På tagene har jeg  kun brukt ark-utklipp fra rester og  limt på en Bazzill.



Planen var egentlig å bruke Gesso på toppen og markere rundt alle utklipte biter slik at de små kortene ble litt mer mixed- media stil. Men så jeg kom jeg litt til kort av ulike årsaker, og bestemte meg rett og slett for å beholde de slik som dette: Enkle, fargerike med lag- på-lag.





Jeg håper at flere vil bli med på vår utfordring som varer til 16.juli.
Takk for titten, og ha en fortsatt flott og kreativ uke! 



Klem Helga :)





Materialliste:

Mønsterark
BoBunny og serien Believe


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar